Сьогодні ваша «система безпеки» пробила ще одне «дно» мого враження про Приватбанк.
Як можна блокувати весь аккаунт Privat24 за додавання своєї карти в свій же телефон, на якому вона раніше була. При цьому вимагаючи йти до відділення і відмовляти в .. Читати далі »відновлення онлайн (при тому що в сб і нд відділення вихідні). А якщо я був в подорожі або по роботі за кордоном, а якщо інвалід, а якщо літня людина, а якщо живу за місто, а якщо епідемія COVID? Приватбанк, ви собі хоч уявляєте, який масштаб проблем ви створюєте людям зі своєю неадекватною системою захисту? Вона створює в рази більше проблем вашим клієнтам, ніж приносить вам користі.
У цьому простежується справжнє ставлення керівництва Приватбанку до клієнтів, і воно тотально наплювацьке (і блокування, це тільки черговий яскравий приклад цьому).
І після такого «досвіду», я з великим ентузіазмом буду відмовляти своїх друзів не тільки не відкривати тут карти, а якщо вони є, то швидше їх закрити, не мати з вами досвіду і перейти в нормальний банк, наприклад в Моно (який не вважають своїх клієнтів - повними дурнями).
Артем Канарський
15.09.20
Не зрозумілі черги
Тетяна Давиденко
27.08.20
Обурена хамським ставленням старшого касира Кожуріна І.Є., отримуючи в касі готівку позначивши що мене цікавлять великі купюри отримала відповідь що якісь є і якщо замовляти можуть теж привезти невідомо якими купюрами і на питання чи можу я скасувати.. Читати далі » через те що не влаштовує отримати не зрозуміло якими купюрами відповіли що - ні, хоча на той момент я ще не підтвердила операцію по дзвінку ПриватБанку, я була розгублена і збентежена, в результаті отримала велику суму по 200 грн, і мені навіть не дали їх перерахувати сказавши що у них почався обід і запропонували вважати в залі на дивані, а в залі на дивані охоронець так само сказав що обід і вважайте на вулиці, гроші я перерахувала і все виявилося правильно, але дуже перенервувала, тому як якщо б виявилася помилка то довести було б не можливо, а збій лічильної машини або людський фактор ніхто не відміняв, а якщо так поспішали на обід то краще б і не обслуговували, слава богу не єдине відділення в Києві
Віктор В
20.11.17
Дуже приємна і ввічлива касир банку. Побільше б таких. Друга каса не завжди працює і не вистачає автоматів самообслуговування, хоча б ще один добавили.
саша котнюк
28.07.15
Не весь персонал працює і це сповільнює рух роботи.